fredag 14 oktober 2016

12/9-16

Namn: Alyssa Tiffy Johnson
Adress: Alvik
Telefonnummer: 123 456 78 90
E-Post: allytiff@gmail.com

Arbetsgivaren: News of Alvik

Journalist

Hej! Jag är Alyssa Johnson, 23 år.
I skolan hade jag alltid lätt för att skriva och formulera mig. När jag var sju år kunde jag alla avdelningar som fanns i en tidning och jag visste alltid vad som hade hänt för jag kollade på nyheterna på TV.
Sen jag var liten har jag drömt om att bli journalist. Jag har alltid tyckt att det var något som verkade intressant med jobbet. Man åker runt och träffar personer man aldrig skulle göra annars och ser ställen man aldrig skulle ha råd med att göra.
Jag är utåtriktad, stresstålig och har lätt att prata med människor. Att resa är inget problem för mig. Jag väntar med spänning här hemma på resultat.

Med vänliga hälsningar.
Alyssa Tiffy Johnson.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar