fredag 14 oktober 2016

Hej jag heter Bosse Bolin jag bor i utkanten av Alvik. Jag är 45år och ha en fru och två barn. Min fru heter Agata Bolin och är 44år och min äldsta son är 13 år och heter Nalle och min yngsta dotter heter Hedi. Vi bor som sagt i utkanten i Alvik i ett rött hus. Jag är ganska lång och har kort och mörkt brunt hår. Mina ögon är blå. Oftas på jobbet så har jag en skorrat på mig med ett par Jens.
Jag är född i Dalarna och har dör för lite dala-mål. När nogot gör mig förbanad eller något dumt blir jag jätte arg och svär nå in i hel-ve-e. När det gäller politik är jag sur jag är förbanad på. Att det aldrig händer något i samhället. Jag skulle gärna åka ut i skogen och ta med mig geväret och yxan och bygga ett eget hus och bo utan teknik. Med det sagt att leva på naturen villkor. Jag är väldigt duktig på att prata snabbt och skriva väldigt snabbt. På min fritid tycker jag om att bygga på. In modelljärnväg. Jag tycker inte om dom som kör som fartdårar. Ibland blir jag lycklig av att njuta av naturen. Jag har även ett husdjur en katt den heter Robert. min favorit plats är i naturen och jag hatar att vara på idrottsplatser. Alla som sitter fram för datorn hella dan är hemska människor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar