fredag 14 oktober 2016

Hej jag heter Celina och är 25 år gammal. Jag är 172,3 cm lång och är ganska smal. Jag har ganska ovalt huvud med ganska tydliga kindben, jag har gröna runda ögon och långa brun-svarta ögonfransar, min näsa är ganska smal och så har jag en liten piercing i näsan som är en vit liten diamant, mina läppar är ganska "fylliga" och jag har fullt med fräknar på näsan. Jag har mörkrött långt hår. Jag är vegetarian och vegan. Jag är född i Stockholm men är uppväxt i Luleå. Jag kan prata svenska, engelska, norska, finska, spanska, italienska och japanska. Jag är en äkta ensamvarg, jag har inget emot folk men.. det är skönt med lungn och ro.. Påtal om lungn och ro, jag bor i ett vitt radhus, och mina grannar..., suck, dom väsnas som om det vore en konsert/ andra världskriget där inne... Jag ska och kolla på ett hus mellan långnäs och ale. Jag är singel. Jag är jätte bra på att laga mat. Min framtids dröm är att bli en journalist.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar