tisdag 8 november 2016

Bosses Hus

Mitt hus 

Mitt hus är 187kvm. Huset är uppvärmt på bergvärme. Jag källsorterar allt jag slänger. Jag har kompost där jag slänger all mat som blir över eller delar som man inte kan använda. Jag odlar mycket som jag äter och jagar älg. Jag tänker mycket på miljön. Mitt hus är målat med falu rödfärg.  Fönstren är gjorda miljösmart. Huset är byggt i trä och virket är hugget i skogen runt knuten. När det blir riktigt kallt så eldar jag i min vedspis. Jag drömmer om en liten bagarstuga på 20kvm med bak utrymme och plats för gäster, och en ladugård där jag kan ha några kor. Sist och också minst en liten jordkällare där jag kan förvara mina grönsaker. Jag har en modelljärnväg med fem lok och 45vagnar som jag brukar jobba och köra. 
 Huset i Planer5D
 Huset i Planer5D
Ritningen över mitt hus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar