torsdag 24 november 2016

Jag bor i nordosibyn en bit  utanför Alvik Min ut sida på mitt hus är vanligt trä. Storleken är 11:15 km2 .   

Jag 7 stycken rum i mitt hus jag har en hall, ett bad rum och en Ica, ett gamling rum. Ett kök, ett vardags rum. Hallen använder jag till att hänga av mig min jacka och mina skor min badrum använder jag till att duscha och bada. Min Ica använder jag till att köpa min mat mitt kök använder jag att laga min mat. I mitt vardagsrum så tittar jag på tv. I mitt all rum så äter man midag lunch och frukost. Jag använder bara för nybar energi jag använder sol och vind energi. Min om mitt hus är att fixa en pol och en studsmatta och att ha en colamachin och en hund och en övervåning. Jag har inga speciela saker i mitt hus. Det ska skänas bra när folk kommer och hälsar på 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar